SERKAN BAKCAK

Öğr. Gör. SERKAN BAKCAK

Unvan ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
Birim REKTÖRLÜK / REKTÖRLÜK
E-mail sbakcak@bingol.edu.tr
Dahili No 5365
Oda No D1-26

İlk, orta ve lise eğitimini Samsun, Vezirköprü'de tamamladı.  2009 yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programını (İstanbul-Çapa) tamamladı. 2017 yılında Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde Eğitim Yönetimi alanında Yüksek lisans eğitimini bitirdi. Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde Eğitim Yönetimi alanında doktora eğitimi devam etmektedir. 

LİSANS: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI - (İSTANBUL-ÇAPA) 2002-2009

YÜKSEK LİSANS: FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI ve EKONOMİSİ ANA BİLİM DALI (2012-2017)

DOKTORA: FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ANA BİLİM DALI EĞİTİM YÖNETİMİ BİLİM DALI (2018) (Devam Ediyor)

Öğretim Görevlisi: 2011-

İSMEK ( İSTANBUL SANAT VE MESLEK EDİNDİRME KURSLARI) İNGİLİZCE USTA ÖĞRETİCİ (2006-2010)

              2006-2007: Sultanbeyli Merkez Kurs Merkezi

              2007-2008: Ümraniye Atakent Kurs Merkezi

              2008-2009: Ümraniye Atakent Kurs Merkezi

              2009-2010: Ümraniye Atakent Kurs Merkezi

FEF, İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ, HAZIRLIK SINIFI: INTEGRATED SKILLS

İİBF:YABANCI DİL - I

GENÇ MYO: YABANCI DİL-I

SOLHAN SAĞLIKHİZMETLERİ MYO : YABANCI DİL-I

Gökyer, N.,  Bakcak, S., Cihangiroğlu, N.,  Koçak, O. ve Yilmaz, G.(2018). Lifelong Learning Tendencies of Teacher Candidates Studying in Pedagogical Formation Program. Journal of Education and Training Studies, Vol. 6, No: 11a. ISSN 2324-805X (Print) ISSN 2324-8068 (Online). ​ http://redfame.com/journal/index.php/jets/article/view/3799/3970​  

GÖKYER, N. ve BAKCAK, S. (2014) Üniversitelerde İngilizce Dersi Hakkında Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi. Evaluating the Attitudes of University Students Taking English Classes. Turkish Journal of Educational Studies TURK-JES, Volume:1, Issue:2, 90-125.

GÖKYER, N , BAKCAK, S . (2018). 2007 Yılında Kurulan Bazı Üniversitelerin Örgüt Sağlığı ile Öğretim Elemanlarının Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki. Turkish Journal of Educational Studies, 5 (1), 34-57.

GÖKYER, N. ve BAKCAK, S. (2018). Ortaokul Öğretmenlerinin Özyeterlik Düzeyleri: Elazığ İli ÖrneğiTurkish Journal of Educational Studies. 5(3).

Gökyer, N.,  Bakcak, S., Cihangiroğlu, N.,  Koçak, O. ve Yilmaz, G.(2018). Lifelong Learning Tendencies of Teacher Candidates Studying in Pedagogical Formation Program. International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, University of Lower Silesia, Poland. 3-5 July.

GÖKYER, N. ve BAKCAK, S. Üniversitelerde İngilizce Dersi Hakkında Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi" (6-7 Eylül 2013) 22. Eğitim Bilimleri Kurultayı'nda sunulan bildiri.