1- Kement, Ü. & Bükey A. (2019).Doğa ve kültür fotoğrafçılığı kapsamında rekreasyonel motivasyonun demoğrafik özelliklere göre incelenmesi. Tourism and Recreation, 1(1), 23-30. Full Text Online (PDF)
2- Bükey, A. (2019).Turizm eğitimi gören üniversite öğrencilerinin iş değeri algılarının kariyer tercihlerine etkisi. Tourism and Recreation, 1(2), 75-86 Full Text Online (PDF)
3- Bükey, A. (2019). Otel işletmelerinde çalışan personellerin demografik özellikleri ve işten ayrılma niyetleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Socıal Scıences Studıes Journal, 5(52), 7326-7335. Full Text Online (PDF)
4- Bükey, A. & Aktaş, M. (2019). Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinin müşteri sadakati üzerine etkisi. Social, Mentality and Researcher Thinkers Journal, 5(26), 1929-1935.Full Text Online (PDF)
5- Halis, M., Çamlıbel, Z. & Bükey, A. (2020). The Effect of personality characteristics on volunteer motivatıon: A study on ngo employees in the covid19 pandemic process. Revista Argentina de Clinica Psicologica, 5(29), 922-934.Full-Text Online (PDF) (SSCI)
6- Kement, Ü. & Bükey A. (2020).Yeşil satın alma davranış teorisi kapsamında ekorekreasyon faaliyetlerine Katılan Bireylerin davranışlarının incelenmesi: Bolu-Yedigöller. Tourism and Recreation, 2(2), 134-145. Full Text Online (PDF)
7- Bükey, A. (2020).Yerel halkın tutumlarının turizm yanlısı davranışlarına etkisi: Bozcaada örneği . Akademik Matbuat, 4(2), 100-114. Full Text Online (PDF)
8- Bükey, A. (2020). Bozcaada Destinasyonu 3S Turizm Ziyaretçilerinin Davranışsal Niyetlerinin İncelenmesi. Herkes için Spor ve Rekreasyon, 2(2), 101-108. Full Text Online (PDF)
9- Göral, M., Kement, Ü., & Bükey, A. (2021). Turizm Akademisyenlerinin “Kongre” Kavramı ile İlgili Kullandıkları Metaforlar Aracılığıyla Kongrelere İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi.Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi, 1(1), 70-82. Full Text Online (PDF)
10- Kement, Ü., & Bükey, A. Başar B., Göral, M.(2021). Envıronmentally Responsıble Behavıor Of Tourısts In Cognıtıve, Affect And Attıtude Aspects: An Integrated Approach To Sustaınable Tourısm Destınatıon. Revısta Anaıs Brasıleıros De Estudos Turístıcos / ABET, 11, 1-12. Full Text Online (PDF) (ESCI)
11. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A., Göral, M. & Uslu, A. (2021). Investigation of the Effect of Restaurant Atmosphere on Behavioral Intention. Journal of Tourism and Services, 22(12), 222-242. Full Text Online (PDF) (ESCI-SCOPUS-Q2)
12- Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Durmaz, Y., Bükey, A. (2022). Effect of perception of COVID-19 and nonpharmaceutical intervention on desire and behavioral intention in touristic travels in Turkey. Journal of Hospitality and Tourism Insights.Full-Text Online (PDF) (ESCI-SCOPUS)
13- Göral, M., & Bükey, A. (2022). Manevi İklimlerde Var Olan Bir Turizm Ürünü Olarak Türbeler: Bingöl Örneği, Akademik Matbuat, 6(2), 213-219. Full Text Online (PDF)
14- Bükey, A. & Şahin. H. (2023). Covıd-19 Sürecinin Tatil Davranışına Etkisi, Akademik Matbuat, 7(2), 310-321. Full Text Online (PDF)