1. “İdrîs-i Bitlisî’nin Şerh-i Kasîde-i Hamriyye’si ve İki Yazma Nüshası”, Nüsha Şarkiyat Araştırmaları Dergisi, Yıl: IV, Sayı: 12 (Ankara, Kış 2004), s. 7-15.
2. “Fars Şiirinde Doğruluk Sembolü Olarak Elif”, Nüsha Şarkiyat Araştırmaları Dergisi, Yıl: V, sayı: 19 (Ankara, Güz 2005), s. 23-46.
3. “Gelibolulu Âlî’nin Mecmau’l-bahreyn Adlı Eseri I, Doğu Araştırmaları, VI (2010/2), İstanbul 2010, s. 75-90 (Prof.Dr. Mehmet ATALAY ile birlikte hazırlanmıştır).
4. “Gelibolulu Âlî’nin Mecmau’l-bahreyn Adlı Eseri II, Doğu Araştırmaları, VII (2011/1), İstanbul 2011, s. 83-116 (Prof.Dr. Mehmet ATALAY ile birlikte hazırlanmıştır).
5. “Gelibolulu Âlî'nin Rebîu'l-manzûm Adlı Eseri – I”, Doğu Araştırmaları, IX (2012/1), İstanbul 2012, s. 65-98 (Prof.Dr. Mehmet ATALAY ile birlikte hazırlanmıştır).
6. “Gelibolulu Âlî'nin Rebîu'l-manzûm Adlı Eseri – II”, Doğu Araştırmaları, X (2012/2), İstanbul 2012, s. 5-32 (Prof.Dr. Mehmet ATALAY ile birlikte hazırlanmıştır).
7. “Ömer Nasuhî Bilmen’in Hikmet Gonceleri Adlı Eserinde Fars Edebiyatından Yapılan Alıntılar ve Kaynakları”, İLTED: İlahiyat Fakültesi Tetkikleri Dergisi, 44 (2015/2), Erzurum 2015, s. 115-146.
8. “Ömer Nasuhî Bilmen’in Kur’ân-ı Kerîm’den Dersler ve Öğütler Adlı Eserinde Fars Edebiyatından Yapılan Alıntılar ve Kaynakları”, İLTED: İlahiyat Fakültesi Tetkikleri Dergisi, 45 (2016/1), Erzurum 2016, s. 141-173.