1- Bozkurt. Ö., Göral M. (2013)., ,Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi, Bölüm adı:(Otel İşletmelerinde Yenilik Stratejileri) Sidaş-medya-ajans-tanitim-reklamcilik-danismanlik, Editör: Muammer Mesci, Öznur Bozkurt, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 216, ISBN:978-605-5267-07-0, Türkçe(Bilimsel Kitap)
2- Göral M. (2021). Girişimcilik ve Yeinlikçilik, Örneklerle Girişimcilik, Dijital Çağdaki Dönüşüm içinde, Ed: Bozkurt Ö. Nobel Akademik Yayınları,
3- Göral, M. (2021). Sanal Grişimcilik, Girişimciliği Keşfet içinde, Ed: Çıkmaz G. ve Çavuşoğlu S. Paradigma Yayınları,
4- Göral M. ve Bükey A. (2021).Destinasyon Markalaşması. C. Güçlü ve S. Çelik (Ed.), Turizm Destinasyonu El Kitabı içinde (87-111). Çanakkale: Paradigma Akademi.
5- Bükey A. ve Göral M. (2021). Aşı Turizmi. B. Demirci ve A. Solunoğlu, (Ed.), Turizm Araştırma Temaları içinde (44-50). İstanbul: Çizgi Kitabevi Yayınları.
6- Kement Ü. ve Göral M. (2021). Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems. İ. Yazıcıoğlu, Ö. Yayla, A. Işın (Eds.),Customer Satisfaction in Tourism(309-324)içinde , Almanya: Peter Lang.
7- Goral, M., Bulut, Z., Basar, B., & Kement, U. (2022). The trace of sustainability approach in gastronomy science: Bibliometric analysis of studies on green restaurants. University of South Florida (USF) M3 Publishing, 16(9781955833103), 23.