1. İlhan, A., & Poçan, S. (2024). Generation X and generation Y teachers' reasoning, awareness, and metacognitive thinking skills in geometry-measurement. International Innovative Education Researcher, 4(1), 146-184.http://dx.doi.org/10.29228/iedres.73141
2. İlhan, A., Poçan, S., & Aslaner, R. (2023). Microteaching and peer assessment in mathematics teaching practice. Brock Education Journal, 32(2), 29–57. https://doi.org/10.26522/brocked.v32i2.992
3. Poçan, S. (2023). Bibliometric analysis on digital game-based learning in mathematics education. Inonu University Journal of the Faculty of Education, 24(1), 648-669. https://doi.org/10.17679/inuefd.1215903
4. Poçan, S., Altay, B., & Yaşaroğlu, C. (2023). The effects of mobile technology on learning performance and motivation in mathematics education. Education and Information Technologies,28, 683–712. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11166-6
5. İlhan, A., Poçan, S., Tutak, T., & Kırmızıgül, H.G. (2022). Ortaokul öğrencilerinin cebir öğrenme alanına bakışları. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 13(2), 1123-1143. https://doi.org/10.51460/baebd.1069997
6. Poçan, S. İlhan, A.,& Gemcioğlu, M. (2022).Problem çözme becerisi algısı ve matematik tutumunun matematik başarısı üzerindeki etkisi: ortaokul öğrencilerine yönelik bir yol analizi çalışması.Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 62, 86-104. https://doi.org/10.21764/maeuefd.818887
7. İlhan, A., Poçan, S., & Gemcioğlu, M. (2022). The Effect of mathematics class commitment and anxiety on mathematics success: A path analysis study. Education and Urban Society, 54(2).186-204. https://doi.org/10.1177/00131245211028621
8. İlhan, A , Tutak, T., & Poçan, S . (2021). Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24(46), 895- 921. https://doi.org/10.31795/baunsobed.926763
9. Poçan, S., Altay, B., & Yaşaroğlu, C. (2021). Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 500-532.https://doi.org/10.17679/inuefd.815348
10. İlhan, A., Gemcioğlu, M., & Poçan, S. (2021). Ortaokul öğrencilerinin matematik tutumu ve problem çözmeye yönelik algılarının matematik başarılarıyla ilişkisi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi [MSKU Journal of Education], 8(1), 1-15. https://doi.org/10.21666/muefd.734168
11. İlhan, A , Gemcioğlu, M, & Poçan, S . (2021). Matematik başarısının geometriye yönelik tutum ve geometri inancı ile ilişkisinin incelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1), 77-91. https://doi.org/10.17860/mersinefd.725534
12. Poçan, S., İlhan, A., & Gemcioğlu, M. (2020). The relationship between secondary school students' beliefs and attitudes towards geometry and their achievements. Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 14(2), 1222-1277. Full Text Online
13. İlhan, A., & Poçan, S. (2020). Matematik eğitiminde öne çıkan güncel değerler. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 41, 379- 398. Doi: 10.33418/ataunikkefd.783293. Full Text Online
14. Poçan S., Açıkgül, K., & Şad, S. N. (2020). Uzamsal kaygı ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Akdeniz Eğitim Araştırmalar Dergisi, 14(34), 64-83. Full Text Online
15. Poçan S., Yaşaroğlu C., & İlhan A. (2017).Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,10(52), 809-818. http://dx.doi.org/10.17719/jisr.2017.1937.Full Text Online
16. Poçan, S., & Yaşaroğlu, C. (2017). Dikişsiz öğrenme (Seamless learning) ilkeleri bağlamında Eba’nın matematik ders içeriğinin incelenmesi . Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(51), 795-806. http://dx.doi.org/10.17719/jisr.2017.1816. Full Text Online
17. Şad, S. N, İlhan, A, & Poçan, S . (2016). Seamless learning: A review study. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 3(6), 1-22. Retrieved from http://dergipark.gov.tr/inujgse/issue/27483/303327. Full Text Online