KEMAL NAZLI

Dr. Öğr. Üyesi KEMAL NAZLI

Unvan DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
Birim SOLHAN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU / ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
E-mail knazli@bingol.edu.tr
Dahili No 3820
Oda No

1974 yılında Bingöl Genç'te doğdu. İlkokulu Genç'te, otaokul ve liseyi Diyarbakır'da tamamladı. 1998 yılında Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü ve aynı fakültede Türk Dili ve Edebiyatı (Yandal) lisans programlarını tamamladı. 1998-2008 yılları arasında Bingöl merkez ve Genç ilçelerinde çeşitli okullarda öğretmenlik ve idarecilik görevlerinde bulundu.2008-2013 yılları arasında Belçika T.C. Brüksel Büyükelçiliği Eğitim Müşavirliğinde "Türkçe ve Türk Kültürü" öğretmeni olarak görev yaptı. 2005 yılında Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Programında tezsiz yükseklisans yaptı. 2015 yılında Eğitim Bilimleri Bölümü /Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi alanında tezli yükseklisans ve 2020 yılında Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi  ve Denetimi alanında doktora eğitimini tamamladı. Ocak 2018 yılında Bingöl Üniversitesinde öğretim görevlisi olarak göreve başladı. 2021 yılından itibaren aynı üniversitede Doktor öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. İleri derecede İngilizce bilmektedir. Evli ve üç çocuk babasıdır.

 

Doktora İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü (Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalı) 2020
Yüksek Lisans (Tezli) Zirve -Dicle Üniversitesi Ortaklığı,Eğitim Bilimleri Bölümü (Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi) 20015
Yüksek Lisans (Tezsiz) Dicle Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Böl., Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik 2005
Lisans Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fak. Sınıf Öğretmenliği Bölümü /Türk Dili ve Edebiyatı Yandal 1998
Ortaöğretim Diyarbakır İmamhatip Lisesi  1994 

 

Öğr. Gör. 2018-2020

Öğr. Gör. Dr. 2020-2021

Dr. Öğr. Üyesi 2021-

 

  •  1998-2004 Genç YİBO’ da sınıf öğretmenliği
  •   2004-2008 Bingöl Merkez Kız YİBO’da Müdür Yardımcılığı yaptı
  •  2008-2013 Tarihleri arasında Brüksel Eğitim Müşavirliği’nde Türkçe ve Türk Kültürü      Öğretmeni olarak 5 yıl süreyle çalıştı.
  •  2013- 2014 İMKB Mustafa Kemal Paşa İlkokulu’nda Sınıf öğretmenliği yaptı.
  • 2014-2017 Genç Halk Eğitimi Merkezi Müdür Yardımcılığı görevi yaptı.

 

Okul Önce Eğitim Kurumlrında Yönetim ve Denetim Solhan SHMYO 
Özel Eğitim Gerek. Çocukların Gel. ve Eğitimi Solhan SHMYO 
Meslek Eğitimi Solhan SHMYO 
Mesleki Uygulamalar Solhan SHMYO 
Medya Okuryazarlığı Solhan SHMYO 
Çevre Eğitimi Solhan SHMYO 
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme İLAHİYAT FAK.
Eğitim Bilimine Giriş İLAHİYAT FAK.
Eğitim Psikolojisi İLAHİYAT FAK.
İş Psikolojisi SAĞLIK B. FAK. (İş Sağlığı ve Güvenliği Böl)
İNGİLİZCE- 2014 YDS          91,25   

 

  1.  Culha, A. & Nazlı, K. (2023). Inclusive leadership in schools where refugee students study: The evidence from Türkiye . Turkish Journal of Education , 12 (4) , 165-181 . DOI: 10.19128/turje.1247323

  2. NAZLI, K. ve CULHA, A. (2023). REFUGEE STUDENTS IN OPEN AND DISTANCE LEARNING DURING THE COVID-19 PANDEMIC THROUGH THE EYES OF TURKISH TEACHERS. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE​, 24(3), 209-223.

  3.  NAZLI, K. ve CULHA, A. (2022). Bir Eğitim Klasiği: Veli Toplantılarının Anlamlandırılmasına Yönelik Bir Metafor Çalışması

  4. NAZLI, K., ÖZER N. ve ŞAD, S. N. (2022). Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir OLgu Bilim Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(2), 703-728.

  5. Yöneticilerinin Gözünden Halk Eğitimi Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 22, Sayı 2, 2021 ss. 1421-1451 DOI:10.17679/inuefd.979837.

  6. Aküzüm, C., ve Nazlı, K. (2017). Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları disiplin sorunları, nedenleri ve bu sorunlarla başetme yöntemlerinin değerlendirilmesi. International e-Journal of Educational Studies (IEJES, 1(2), 88-102.

  7.  Konan, N., ve Nazlı, K. (2018). Okul yöneticilerinin örgütsel affedicilik düzeyleri. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 8(16), 127-144.

  8.  Cülha, A., Ateş, R., ve Nazlı, K. (2018). Özel yetenekli öğrencilerin ideal öğretmene ilişkin metaforları. Harran Maarif Dergisi, 3(1), 39-51.

  9.  Aslan, M., Cülha, A., ve Nazlı, K. (2021). Okula dayalı yönetim yaklaşımının Türk kültürü bağlamında incelenmesi. E-Uluslararası Pedandrogoji Dergisi (E-UPAD). 1(2), 22-40.

  10. Aküzüm, C. & Nazlı, K. (2017). The Evaluation of Primary School Teachers about Discipline Problems, the Causes of These Problems and the Way in Which They Cope with These Problems in Classroom Management. International e-Journal of Educational Studies (IEJES) 2017 Volume 1 Issue 2.

  1. Mülteci Öğrencilerin Öğrenim Gördükleri Okullarda Kapsayıcı Liderlik. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. 7-10 TEMMUZ 2021. AKSARAY 

  2. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Disiplin Sorunları, Nedenleri ve Bu Sorunlarla Baş Etme Yöntemlerinin Değerlendirilmesi,  “12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-The12th International Congress on Educational Administration". 11-13 Mayıs 2017, KIZILCAHAMAM / ANKARA.

  3. OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖRGÜTSEL AFFEDİCİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ.12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-The12th International Congress on Educational Administration". 11-13 Mayıs 2017, KIZILCAHAMAM / ANKARA.

  4. Okul Müdürlerinin Mesleki Saygınlıklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU. 1-4 KASIM 2018, ANTALYA

  5. HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ YÖNETİCİLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BU SORUNLARA İLİŞKİN ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu. 5-8 EKİM 2017. BODRUM / MUĞLA

  6. Pasif Agresif Liderlik. 9. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU. 1-4 KASIM 2018, ANTALYA

1. Pandemi Döneminde Göçmen Öğrenciler. Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu UEDFOR-II. 9-12 HAZİRAN 2021. EDİRNE

  1. Special Education Requires Effort / Özel Eğitim Emek İster / TREESP2.1.IQSES/242. Baş Araştırmacı
  1. Nazlı, K. ve Konan, N. (2023). Pasif Agresif Liderlik. N. Konan (Ed.), Eğitim Yönetiminde Liderlerin Karanlık Yüzü. Pegem Akademi.
  2. Culha, A. ve Nazlı, K. (2023). Afetlerde Okul Güvenliği. H. Karadaş (Ed.). Bütüncül Açıdan Okul Güvenliği. Eğiten Kitap.
  3. Nazlı, K. (2022). Eğitimin Toplumsal (Sosyolojik) Temelleri. C.  Yaşaroğlu (Ed.), Eğitime Giriş. Konya: Eğitim Yayınevi.
  4. Özer, N. ve Nazlı, K. (2022). Dijitalleşen Eğitimde Liderlik. H. Polat (Ed.), Eğitimde Dijitalleşme: Okul Yöneticileri ve Öğretmenler İçin Bir Rehber. Asos Yayınları.

 

Aylıkla Ödüllendirme  (Bakanlık)                                   2007                               
Teşekkür Belgesi   (İl MEM) 2008
Teşekkür Belgesi   (İlçe MEM) 2000