-
Culha, A. & Nazlı, K. (2023). Inclusive leadership in schools where refugee students study: The evidence from Türkiye . Turkish Journal of Education , 12 (4) , 165-181 . DOI: 10.19128/turje.1247323
-
NAZLI, K. ve CULHA, A. (2023). REFUGEE STUDENTS IN OPEN AND DISTANCE LEARNING DURING THE COVID-19 PANDEMIC THROUGH THE EYES OF TURKISH TEACHERS. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 24(3), 209-223.
-
NAZLI, K. ve CULHA, A. (2022). Bir Eğitim Klasiği: Veli Toplantılarının Anlamlandırılmasına Yönelik Bir Metafor Çalışması
-
NAZLI, K., ÖZER N. ve ŞAD, S. N. (2022). Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir OLgu Bilim Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(2), 703-728.
-
Yöneticilerinin Gözünden Halk Eğitimi Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 22, Sayı 2, 2021 ss. 1421-1451 DOI:10.17679/inuefd.979837.
-
Aküzüm, C., ve Nazlı, K. (2017). Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları disiplin sorunları, nedenleri ve bu sorunlarla başetme yöntemlerinin değerlendirilmesi. International e-Journal of Educational Studies (IEJES, 1(2), 88-102.
-
Konan, N., ve Nazlı, K. (2018). Okul yöneticilerinin örgütsel affedicilik düzeyleri. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 8(16), 127-144.
-
Cülha, A., Ateş, R., ve Nazlı, K. (2018). Özel yetenekli öğrencilerin ideal öğretmene ilişkin metaforları. Harran Maarif Dergisi, 3(1), 39-51.
-
Aslan, M., Cülha, A., ve Nazlı, K. (2021). Okula dayalı yönetim yaklaşımının Türk kültürü bağlamında incelenmesi. E-Uluslararası Pedandrogoji Dergisi (E-UPAD). 1(2), 22-40.
-
Aküzüm, C. & Nazlı, K. (2017). The Evaluation of Primary School Teachers about Discipline Problems, the Causes of These Problems and the Way in Which They Cope with These Problems in Classroom Management. International e-Journal of Educational Studies (IEJES) 2017 Volume 1 Issue 2.