SİNAN ÇAVUŞOĞLU

Doç. Dr. SİNAN ÇAVUŞOĞLU

Unvan DOÇENT
Birim BİNGÖL SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / FİNANS BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ
E-mail scavusoglu@bingol.edu.tr
Dahili No 4118
Oda No C4/7

1986 yılında Konya’nın Karapınar ilçesinde doğdu. İlkokulu Konya’da, orta ve lise öğrenimini Mersinin Silifke ilçesinde tamamladı. 2004 yılında Bülent Ecevit (Zonguldak Karaelmas) Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Lisans bölümünü kazandı. 2008 yılında İşletme Bölümünü bitirdi ve aynı dönem Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalında Satış-Pazarlama Yüksek lisansını kazandı. 2010 yılında yüksek lisanstan başarılı bir şekilde mezun oldu.  9 Temmuz 2010 tarihinde Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulunda öğretim görevlisi olarak çalışmaya başladı. 2011-2012 döneminde Bingöl Üniversitesi Sürekli Eğitim merkezinde Eğitim Koordinatörlüğü yürüttü. 2016-2021 yılları arasında Bingöl üniversitesi Sosyal Bilimler MYO müdür yardımcılığı görevini yürüttü. 2019 yılında Hasan Kalyoncu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ABD'da "Müşteri Deneyimi, Deneyimsel Değer ve Yeşil Davranışlara Karşı Tutumun Tekrar Ziyaret Niyetine Etkisinin Belirlenmesi: Yeşil İmajın Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü" başlıklı tezi ile doktora eğitimini başarılı bir şekilde tamamlayarak "Doktor" ünvanı aldı. 2022 yılında Pazarlama Bilim alanında "Doçent" unvanı aldı. Halen Sosyal Bilimler MYO Yönetim Organizasyon Bölümü İşletme Yönetimi Programında görevini yürütmektedir.

2008

Karaelmas Üniversitesi İİBF İşletme Fakültesi

2010

Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim dalı Satış Pazarlama Yüksek Lisans

2019

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. İşletme Anabilim Dalı Doktora

 

 

2010 Öğr. Gör.
2019 Öğr. Gör. Dr.
2022 Doçent

 

 

 

Genel Muhasebe
Pazarlama Yönetimi
Satış Yönetimi
Meslek Eğitimi
Uluslararası Pazarlama
Yönetim Muhasebesi
Girişimcilik
E-Ticaret

 

İngilizce 

 

 

1. Kement, Ü., & Çavuşoğlu, S. (2017) Hafızaya Yönelik Müşteri Deneyimlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017, 4(8), 172-194 Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

2. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., & Başar, B. (2017) Ekolojik Tutumun Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Bingöl Yüzen Adalar Örneği. Journal of Recreation and Tourism Research, 2017, 4(4), 154-161 Full Text Online (PDF)  (Diğer Indeks)

3. Durmaz, Y., Çavuşoğlu, S., & Özer, Ö. (2018). The effect of brand image and brand benefit on customer loyalty: The case of Turkey. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 8(5), 528-540 Full Text Online (PDF)  (Diğer Indeks)

4. Çavuşoğlu, S., & Bilginer, F. (2018). Tüketici Deneyimlerinin Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bingöl İli Örneği. Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 3(1), 72-85. Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

5. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2019). Sosyal Sermayede Mütekabiliyet Boyutunun İşletme Yönetimindeki Etkileri ÜzerineTeorik Bir Değerlendirme. Akademik Matbuat, 3(1), 17-42.Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2019
),
Sosyal Sermayede Güven Boyutunun Örgütsel
Performans ve Bağlılık Üzerindeki Etkilerine Yönelik
Teorik Bir Değerlendirme
,
BMIJ, (2019), 7(2
):
644
-
667
Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2019
),
Sosyal Sermayede Güven Boyutunun Örgütsel
Performans ve Bağlılık Üzerindeki Etkilerine Yönelik
Teorik Bir Değerlendirme
,
BMIJ, (2019), 7(2
):
644
-
667

6. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2019)Marka İmajının Tutumsal Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Bingöl Otelleri Örneği. Tourism and Recreation, 1(1), 15-22. Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

7. Durmaz, Y., Özer, Ö., & Çavuşoğlu, S. (2020). A Field Research On Youth’s Brand Loyalty And Brand Sensitivity In Clothes: A Application in TurkeyEuropean Journal of Business and Management Research, 5(2), 1-8 Full Text Online (PDF)  (Diğer Indeks)

8. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., Yusuf, E. & Gunardi, A. (2020). The Effect of Attitudes toward Green Behaviors on Green Image, Green Customer Satisfaction and Green Customer Loyalty. GeoJournal of Tourism and Geosites, 33(4), 1513-1519. Full Text Online (PDF)(SCOPUS-Q2)

9. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Durmaz, Y. (2021). Investigation of the effect of hedonic shopping value on discounted product purchasing. Review of International Business and Strategy, 31(3), 317-338. Full Text Online (PDF)(ESCI-SCOPUS-Q2)

10. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A., Göral, M., & Uslu, A. (2021). Investigation of the Effect of Restaurant Atmosphere on Behavioral IntentionJournal of Tourism and Services, 22(12), 222-242. Full Text Online (PDF) (ESCI-SCOPUS-Q2)

11. Kement, Ü., Karaküçük, S., & Çavuşoğlu, S. (2021). Ekorekreatif Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. Tourism and Recreation, 3(1), 34-54. Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

12. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., Durmaz, Y., & Çıkmaz, G. (2021). The Impact of Brand Image and Brand Conscious on Perceived Price and Purchase Intention. Transnational Marketing Journal, 9(2), 389-405. Full Text Online (PDF) (SCOPUS-Q3)

13. Kement, Ü., Güçer, E., Çavuşoğlu, S., Demirağ, B. (2021). Investigating the Effect of Customer Experience, Perceived Value, and Customer Satisfaction on Environment-Friendly Behavior. Indonesian Journal of Sustainability Accounting and Management, 5(2), 175-186. Full Text Online (PDF)(ESCI)

14. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., Durmaz, Y., Bükey, A. (2022). Effect of perception of COVID-19 and nonpharmaceutical intervention on desire and behavioral intention in touristic travels in TurkeyJournal of Hospitality and Tourism Insights. 5(1), 230-249. Full Text Online (PDF) (ESCI-SCOPUS-Q2)

15. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Yeşile Boyama ve Yeşil Satın Alma Davranışı: Çevresel Açıdan Sürdürülebilir Bakış Açısı. Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 61, 407-436. Full Text Online (PDF) (Diğer Indeks)

16. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., Durmaz, Y. & Tutuş, G. (2023). Effects of intrinsic and extrinsic religiosity on value-expressive and social-adjustive attitude functions towards product. Journal of Islamic Marketing, 14(2), 586-606.Full Text Online (PDF)(ESCI-SCOPUS-Q2)

17. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Çalık, İ., & Durmaz, Y. (2023). The effects of environmental value and ecological worldview on eco-recreative attitude: an application in TurkeyTourism & Management Studies, 19(2), 7-19. Full Text Online (PDF) (ESCI-SCOPUS-Q3)

18. Durmaz, Y., Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2023). The effect of negative past experiences, poor relationship quality and rumor on brand hate: A research on fast food industry. Istanbul Business Research, 52(2), 279-300. Full Text Online (PDF)(ESCI)

19. Gökçe, Y., Çavuşoğlu, S., Göral, M., Bayatkara, Y., Bükey, A., & Gökçe, F. (2024). A bibliometric analysis of the technology acceptance model and the use of robots in tourism studiesWorldwide Hospitality and Tourism Themes. Full Text Online (PDF)(SCOPUS-Q2)

20. Çavuşoğlu, S., & Dağ, K. (2024). Brand experience and consumer inspiration: The mediating role of openness to experience. Upravlenets/The Manager, 15(3), 38-56. Full Text Online (PDF)(ESCI)

21. Dağ, K., Çavuşoğlu, S., & Durmaz, Y. (2024). The effect of immersive experience, user engagement and perceived authenticity on place satisfaction in the context of augmented reality. Library Hi Tech, 42(4), 1331-1346. Full Text Online (PDF)(SSCI-Q2)

Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2019
),
Sosyal Sermayede Güven Boyutunun Örgütsel
Performans ve-Bağlılık Üzerindeki Etkilerine Yönelik
Teorik Bir Değerlendirme
,
BMIJ, (2019), 7(2
):
644
-
667

1. Büyükbeşe, T., Okun, O., Çavuşoğlu, S. (2018). Üniversite Çalışanlarının Psikolojik Sermaye Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bingöl Üniversitesi Örneği. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10(21), 1–17. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

2. Büyükbeşe, T., Çavuşoğlu, S. Okun, O. (2019). Otantik Liderlik ile Örgütsel Bağlılık Arasında Psikolojik Sermayenin Aracılık Rolü: Bingöl Üniversitesi Örneği. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 10(17), 1–17. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

3. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., & Uslu, A. (2019). Turizm Eğitimi Gören Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi30(1), 57-68. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

4. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2019). Sosyal Sermayede Güven Boyutunun Örgütsel Performans ve Bağlılık Üzerindeki Etkilerine Yönelik Teorik Bir Değerlendirme, BMIJ, (2019), 7(2), 644-667.Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

5. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A. & Başar, B. (2019)Otel Müşterilerinin Algıladığı Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Analizi ile Değerlendirilmesi: Termal turizm İşletmeleri Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 10, 25-35. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

6. Çavuşoğlu, S. & Durmaz, Y. (2019)Yeşil Davranışlara Karşı Tutumun Ziyaret Niyetine Etkisinde Yeşil İmajın Düzenleyicilik Rolü: Yeşil Oteller Örneği. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29(2), 303-315. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

7. Okun, O., Çavuşoğlu, S. (2020). Üniversite Çalışanlarının Otantik Liderlik Düzeylerinin Demografik Özellikler Üzerinden İncelenmesi: Bingöl Üniversitesi Örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(1), 159-181. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

8. Çavuşoğlu, S., Demi̇rağ, B. (2020). Benlik İfade Eden Marka, Marka Aşkı, Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Paketlenmiş Ürün Kategorisinde Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 34 (3), 1065-1087. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

9. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2020). Marka Kaçınması, Marka Nefreti ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Spor Giyim Tercih Eden Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış Dergisi, 4(3), 577-602. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

10. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2020). Hedonik Alışveriş Özellikleri, Özseverlik, Kendi Kendine Hediye Satın Alma Motivasyonları ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Eskişehir Osmangazi Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1), 473-498. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

11. Demirağ, B., Çavuşoğlu, S., & Dağ, K. (2020). Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya'daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli ile İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi, 12(4), 3405-3420. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

12. Çavuşoğlu, S.Demi̇rağ, B. (2021). Marka Nefretinin Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Almama Niyetine Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 42, 261-275. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

13. Çavuşoğlu, S., Demi̇rağ, B. (2021). Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim: Değer Uyumu ve Marka Aşkı Rolünün Açıklanması. Journal of Yaşar University, 16(61), 32-61. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

14. Çavuşoğlu, S.Demi̇rağ, B. (2021). Müşteri Tatmini ve Bağlılığının Online Ağızdan Ağıza İletişime Etkisinin İncelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20(78), 688-704. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

15. Çavuşoğlu, S., Dağ, K., & Demirağ, B. (2021). Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye'de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma. Turkish Studies, 16(2), 543-561. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

16. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Tüketici Pişmanlığının Müşteri Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi: Restoran İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 909-924. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

17. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Çevrimiçi Tekrar Satın Alma Niyetinin Öncülleri: Türkiye'de Alışveriş Yapan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(1), 163-194. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

18. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2021). Y kuşağı Tüketicilerin Marka ve Ürün Değerlendirmelerinin İncelenmesi: Fast-Food Sektörüne İlişkin Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 9(2), 1054-1078. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

19. Çavuşoğlu, S. (2021). Yeşil Reklam ve Yeşil Marka Farkındalığının Yeşil Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi: Yeşil Satın Alma Davranışının Aracılık Rolü. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(3), 1355-1374. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

20. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Dindarlık Düzeyinin Sürdürülebilir Giyim Tüketimi Üzerine Etkisi: Moda Bağlılığının ve Çevre Yanlısı Tutumun Aracılık Rolü. JOEEP Journal of Emerging Economies and Policy, 6(2), 81-99. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

21. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Müşteri Deneyimi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 316-336. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

22. Çavuşoğlu, S. (2021). Yeşile Boyama ve Yeşil Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajı ve Yeşil Marka Sadakatinin Aracılık Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi, 13(3), 2146-2161. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

23. Dağ, K., Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Covid 19'un Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi: Yerli Turistler Üzerinde Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 12(32), 1160-1175. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

24. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Perakende İşletmelerinde Satılan Markaların Memnuniyet ve Güven İlişkisi İçerisinde Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi, 13(25), 378-397. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

25. Çavuşoğlu, S., & Uslu, A. (2021). Müşteri Deneyimi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(22), 393-414. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

26. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Marka Nefreti-Tekrar Satın Almama Niyeti İlişkisi: Negatif Çevrimdışı İletişimin ve Çevrimiçi Şikayetin Aracılık Etkileri. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23(1), 115-142. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

27. Demirağ, B., Çavuşoğlu, S., & Dağ, K., & Paksoy, S. (2022). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turzim Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13(1), 421-435. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

28. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Dağ, K. (2022). Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 7(17), 13-29. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

29. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Destinasyon Marka Özgünlüğünün ve Destinasyon Markası Benlik Uyumunun Turistlerin Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 19(1), 6-23. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

30. Çavuşoğlu, S., & Bükey, A. (2022). Sağlık Turizmi Deneyiminin Turist İlham Kaynağı ve Bağlılığına Etkisi. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel (Joghat), 5(1), 1-15. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

31. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Durmaz, Y. (2022). Moda Malları Satın Almış Olan Tüketicilerin Pişmanlıklarının ve Pişmanlık Çözme Çabalarının Tatminsizlik ve Tekrar Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Alanya Akademik Bakış Dergisi, 6(2), 2191-2215. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

32. Dağ, K., Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Yavaş Turizm Bağlamında Özgünlük, Mekansal Bağlılık ve Davranışsal Niyet Aradındaki İlişkinin İncelenmesi: Halfeti Örneği. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 18(2), 683-708. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

33. Çavuşoğlu, S., & Dağ, K. (2022). Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Algılanan Avantaj, Varoluşsal Özgünlük ve Tatmin Üzerindeki Etkileri. Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 24(2), 245-259. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

34. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Kaplan, M. (2023). Unutulmaz Turizm Deneyimlerinin Destinasyon İmajı, Tatmin, Tekrar Ziyaret Etme ve Tavsiye Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 8(20), 176-197. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)

1) Kement, Ü., & Çavuşoğlu, S. (2017). Hafızaya Yönelik Müşteri Deneyimlerinin Müşteri Sadakatine Etkisinin İncelenmesi; Yeşil Oteller Örneği. Innovation and Global Issues in Social Sciences 2017 Kongresi. 27-29 Nisan, Antalya, ss. 710-721. Tam Metin

2) Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A., & Başar, B. (2018). Otel Müşterilerinin Algıladığı Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Analizi İle Değerlendirilmesi: Termal Turizm İşletmeleri Örneği. II. Sürdürülebilir Turizm Kongresi. 20-22 Eylül, Gümüşhane, ss. 160-172.Tam Metin

3) Kılıç, E., & Çavuşoğlu, S. (2019). Otantik Liderlik ile Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki: Bingöl İli Örneği. 1. Uluslararası Harran Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi. 8-10 Mart, Şanlıurfa, ss. 7-21.Tam Metin

4) Çavuşoğlu, S., & Kılıç, E. (2019). Restoran Atmosferinin Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi: Bingöl İli Örneği. 1. Uluslararası Harran Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi. 8-10 Mart, Şanlıurfa, ss. 22-37.Tam Metin

5) Ceyhan, S., Batga, B., & Çavuşoğlu, S. (2019). Hizmet Sektöründe Çalışanların İş yeri Nezaketsizliğine Yönelik Algılarının Demografik Özelliklere Göre Analizi: Bingöl İlinde Bir Alan Çalışması. International Black Sea Coastline Countries Symposium, 2-5 Mayıs, Batum, Gürcistan, ss. 269-282.Tam Metin

6) Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2020). MÜŞTERİ DENEYİMİ, DENEYİMSEL DEĞER VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: GAZİANTEP’TE YER ALAN RESTORAN İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA. MTCON'20 Conference on Managing Tourism Across Continents. 02-04 Eylül, ss. 1516-1534.Tam Metin

7) Çavuşoğlu, S. (2020). MARKA İMAJININ FAYDALARI, GENEL TATMİN VE SADAKAT NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. Avrasya University Faculty of Economics and Administrative Sciences International Online Conference on Social Sciences Researches (IOCSSR). 10-11 Aralık, ss. 116-127.Tam Metin

8) Çavuşoğlu, S. (2021). DENEYİMSEL PAZARLAMA, MARKA İMAJI VE MARKA SADAKATİ: ÜÇÜNCÜ NESİL KAHVE SUNAN İŞLETMELER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21). 22-25 Şubat, ss. 2364-2377.Tam Metin

9) Çavuşoğlu, S. (2021). Sağlık Turizmi Deneyiminin Turist İlham Kaynağı ve Bağlılığına Etkisi. III. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi. 12-14 Kasım, ss. 495-503. Tam Metin

10) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORKING ENVIRONMENT, JOB PERFORMANCE, JOB SATISFACTION AND INTENT TO LEFT: A RESEARCH IN THE SERVICE SECTOR. International Anatolian Congress on Multidisciplinary Scientific Research. August 12-13, Mardin/Türkiye, pp. 176-187. Tam Metin

11) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND IMAGE, BRAND PERSONALITY, BRAND TRUST AND BRAND LOYALTY: A RESEARCH FOR CONSUMERS USING DOMESTIC CAR BRANDS MANUFACTURED IN TURKEY. 8TH INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCEAugust 29-30, Sofia/Bulgaria, pp. 54-65. Tam Metin

12) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). THE RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CHANGE, JOB SATISFACTION AND AFFECTIVE ORGANIZATIONAL COMMITMENT: AN APPLICATION ON HOTEL EMPLOYEES3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESSAugust 26-27, İstanbul/Türkiye, pp. 699-710. Tam Metin

13) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SERVANT LEADERSHIP, ORGANIZATIONAL IDENTIFICATION AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH FOR HOSPITAL EMPLOYEES3. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIESSeptember 23-25, Ankara/Türkiye, pp. 706-716. Tam Metin

14) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). THE RELATIONSHIP BETWEEN TRUST AND ORGANIZATIONAL INNOVATION: AN APPLICATION ON TECHNOLOGY RETAIL BUSINESSES7th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICESOctober 1-3, New York/ABD, pp. 41-48. Tam Metin

15) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CYNICISM ON ORGANIZATIONAL PRIDE: A RESEARCH ON INDUSTRIAL COMPANIES. CUKUROVA 9th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEOctober 9-11, Adana/Türkiye, pp. 1241-1252. Tam Metin

16) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). THE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CLIMATE COMPONENTS ON EMPLOYEE ENGAGEMENT: RESEARCH ON SMALL AND MEDIUM-sized ENTERPRISESHAGIA SOPHIA 5. INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIESOctober 17-18, İstanbul/Türkiye, pp. 546-559. Tam Metin

17) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). THE EFFECT OF WORKPLACE LONELINESS ON WORK ENGAGEMENT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH IN 5-STAR HOTEL ENTERPRISES. SIVAS INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND INNOVATION RESEARCHOctober 13-15, Sivas/Türkiye, pp. 977-992. Tam Metin

18) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WORK STRESS, JOB BURNOUT AND TURNOVER INTENTION: A RESEARCH ON HOTEL BUSINESSES. 7th ASIA PACIFIC International Modern Sciences Congress. November 4-5, Jakarta, Indonesia, pp. 273-284. Tam Metin

19) Kaplan, M., Demirağ, B. & Çavuşoğlu, S. (2022). EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP STYLE, JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE PERFORMANCE: A RESEARCH FOR 4 AND 5 STAR HOTEL EMPLOYEES2. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH. November 2-3, Gaziantep, Türkiye, pp. 235-247. Tam Metin

1) Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., & Başar, B. (2017). Bireylerin Ekolojik Tutumlarının Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesi: Bingöl Yüzen Adalar Örneği. 18. Ulusal Turizm Kongresi. 18-22 Ekim, Mardin, ss. 854-860. Tam Metin

2) Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A.,& Başar, B. (2018). Termal Turizm İşletmelerinde Tekrar Ziyaret ve Tavsiye Etme Niyetinin İncelenmesi: Otel Ambiyansının Düzenleyici Rolü. 19. Ulusal Turizm Kongresi. 17-21 Ekim, Afyonkarahisar, ss. 800-810.Tam Metin

3) Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A., & Başar, B. (2019). Doğa Fotoğrafçılarının Yeşil Davranışlara Karşı Tutumun Çevre Dostu Rekreasyon Davranışına Etkisinin İncelenmesi. 20. Ulusal Turizm Kongresi. 16-20 Ekim, Eskişehir.Tam Metin

1. OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (TR Dizin)

2. Herkes için Spor ve Rekreasyon Dergisi (Diğer Index)

3. Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (TR Dizin)

4. Tourism and Recreation Dergisi (Diğer Index)

5. Akademik Matbuat Dergisi (Diğer Index)

6. International Journal of Consumer Studies (SSCI)

7. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (TR Dizin)

8. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi (TR Dizin)

9. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (TR Dizin)

10. Transnational Marketing Journal (Scopus)

11. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi (Tr Dizin)

12. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics (SSCI)

13. Journal of Hospitality and Tourism Insights (ESCI)

14. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel (TR Dizin)

15. JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy (TR Dizin)

16. Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (TR Dizin)

17. Journal of Research in Business (TR Dizin)

18. Alanya Akademik Bakış (TR Dizin)

19. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (TR Dizin)

20. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi (TR Dizin)

21. Istanbul Business Research (ESCI)

22. Review of Marketing Science (Scopus)

1- BİNGÖL İLİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ'NE BAĞLI LİSELERDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN VERGİYE KARŞI TUTUM VE DAVRANIŞLARI, ORTAK ARAŞTIRMA GELİŞTİRME (AR-GE) PROJESİ, ARAŞTIRMACI, 11.04.2018-18.12.2018, ULUSAL.

2- ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN İLETİŞİMİ KAPSAMINDA ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİNİN BİLDİRİMLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI, ORTAK ARAŞTIRMA GELİŞTİRME (AR-GE) PROJESİ, ARAŞTIRMACI, 11.04.2018-18.12.2018, ULUSAL.

3- ÇEVRE DOSTU EKOREKREASYON TUTUM VE DAVRANIŞ MODELLEMESİ (BAP). ARAŞTIRMACI, 27.11.2018-21.04.2021, ULUSAL.

4- DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL İNOVASYONUN TOPLUMSAL YANSIMALARI (TÜBİTAK 2237-A), YÜRÜTÜCÜ, 05.10.2024-06.10.2024, Ulusal.

1. Çavuşoğlu, S., & Durmaz, Y. (2020). Deneyimsel Pazarlama ve Yeşil Davranış. (1. Basım). İstanbul: Hiper Yayın.

2. Çavuşoğlu, S. (2020). Tüketici Davranışını Etkileyen Kültürel Faktörler. Yakup Durmaz (Ed.), Tüketici Davranışları (S. 49-90) içinde. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.

3. Çavuşoğlu, S. (2020). Pazarlamayı Etkileyen Çevre Faktörleri. Yakup Durmaz (Ed.), Pazarlama İlkeleri (S. 41-72) içinde. Ankara: Seçkin Yayıncılık.

4. Çavuşoğlu, S. (2020). Eco-Label Applications in Tourism Industry. İrfan Yazıcıoğlu, Özgür Yayla, Alper Işın, Turhan Çetin (Ed.), Tourism and Hospitality Studies (S. 45-57) içinde. Almanya: Peter Lang.

5. Çavuşoğlu, S. (2021). İşletmelerin Özellikleri, Amaçları ve Fonksiyonları. Sadettin Paksoy, Derya Çevik Taşdemir (Ed.), Teorikten Pratiğe İşletme Bilimi (S. 31-46) içinde. Çanakkale: Paradigma Akademi.

6. Çıkmaz, G., & Çavuşoğlu, S. (2021). Girişimciliği Keşfet. Çanakkale: Paradigma Akademi.

7. Çavuşoğlu, S. (2021). Influencer Pazarlama. Filiz Çayırağası (Ed.), Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları (S. 113-137) içinde. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.

8. Çavuşoğlu, S. (2021). Smart Tourism: Developments and Applications. İrfan Yazıcıoğlu, Özgür Yayla, Alper Işın (Ed.), Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems (S. 95-111) içinde. Almanya: Peter Lang.

9. Çavuşoğlu, S., & Bükey, A. (2023). Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik Sistemi ile Pazarlama. Abdulvahap Baydaş, Mehmet Emin Yaşar, Serhat Ata (Ed.), Dijital Pazarlama Karması ve Güncel Uygulamaları (S. 107-117) içinde. İstanbul: Eğitim Yayınevi.

10. Aktaş, M., & Çavuşoğlu, S. (2023). Pazarlamada Yapay Zeka. Emrah Sıtkı Yılmaz (Ed.), Dijitalleşme ve Pazarlama Araştırmaları (S. 61-74) içinde. Gaziantep: Özgür Yayınları.

11. Çavuşoğlu, S., & Çavuş, T. D. (2024). The metaverse in tourism. In Y. Rawal, Y. Durmaz, S. Patawari (Eds.) Emerging Technologies in the Tourism and Hospitality Industry (1st ed.), pp 20–29. ISBN 9789383006175, Maayaa Global, India.

12. Kazım, D., & Çavuşoğlu, S. (2024). Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması: Turizm Sektörü. Aydın Ünal, Emre Çilesiz, Onur Çelen (Ed.), Turizm ve Destinasyon Araştırmaları VIII (S. 43-52) içinde. Çanakkale: Paradigma Akademi.

13. Aktaş, M., & Çavuşoğlu, S. (2024). Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörler. Ahmet Tan, Barış Armutcu (Ed.), Değişen Tüketici Davranışları (S. 55-65) içinde. İstanbul: Eğitim Yayınevi.

-BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ, BİNGÖL TURİZM ÇALIŞTAYI, 16-18 NİSAN 2016. (DÜZENLEME KURULU ÜYELİĞİ)

-ISO 9001:2008 İÇ TETKİKÇİ-OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ-ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ-STRATEJİK YÖNETİM-ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMİ-ISO 22000 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ-ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ SERTİFAKALARI

-BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ, III. ULUSLARARSI SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, 12-14 KASIM 2021. (YÜRÜTME KURULU ÜYELİĞİ)