1. Büyükbeşe, T., Okun, O., & Çavuşoğlu, S. (2018). Üniversite Çalışanlarının Psikolojik Sermaye Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bingöl Üniversitesi Örneği. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10(21), 1–17. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
2. Büyükbeşe, T., Çavuşoğlu, S. & Okun, O. (2019). Otantik Liderlik ile Örgütsel Bağlılık Arasında Psikolojik Sermayenin Aracılık Rolü: Bingöl Üniversitesi Örneği. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 10(17), 1–17. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
3. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., & Uslu, A. (2019). Turizm Eğitimi Gören Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 30(1), 57-68. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
4. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2019). Sosyal Sermayede Güven Boyutunun Örgütsel Performans ve Bağlılık Üzerindeki Etkilerine Yönelik Teorik Bir Değerlendirme, BMIJ, (2019), 7(2), 644-667.Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
5. Kement, Ü., Çavuşoğlu, S., Bükey, A. & Başar, B. (2019). Otel Müşterilerinin Algıladığı Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Analizi ile Değerlendirilmesi: Termal turizm İşletmeleri Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 10, 25-35. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
6. Çavuşoğlu, S. & Durmaz, Y. (2019). Yeşil Davranışlara Karşı Tutumun Ziyaret Niyetine Etkisinde Yeşil İmajın Düzenleyicilik Rolü: Yeşil Oteller Örneği. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29(2), 303-315. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
7. Okun, O., & Çavuşoğlu, S. (2020). Üniversite Çalışanlarının Otantik Liderlik Düzeylerinin Demografik Özellikler Üzerinden İncelenmesi: Bingöl Üniversitesi Örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(1), 159-181. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
8. Çavuşoğlu, S., & Demi̇rağ, B. (2020). Benlik İfade Eden Marka, Marka Aşkı, Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Paketlenmiş Ürün Kategorisinde Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 34 (3), 1065-1087. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
9. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2020). Marka Kaçınması, Marka Nefreti ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Spor Giyim Tercih Eden Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış Dergisi, 4(3), 577-602. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
10. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2020). Hedonik Alışveriş Özellikleri, Özseverlik, Kendi Kendine Hediye Satın Alma Motivasyonları ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Eskişehir Osmangazi Üniveristesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1), 473-498. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
11. Demirağ, B., Çavuşoğlu, S., & Dağ, K. (2020). Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya'daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli ile İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi, 12(4), 3405-3420. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
12. Çavuşoğlu, S., & Demi̇rağ, B. (2021). Marka Nefretinin Ağızdan Ağıza İletişim ve Tekrar Satın Almama Niyetine Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 42, 261-275. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
13. Çavuşoğlu, S., & Demi̇rağ, B. (2021). Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim: Değer Uyumu ve Marka Aşkı Rolünün Açıklanması. Journal of Yaşar University, 16(61), 32-61. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
14. Çavuşoğlu, S., & Demi̇rağ, B. (2021). Müşteri Tatmini ve Bağlılığının Online Ağızdan Ağıza İletişime Etkisinin İncelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20(78), 688-704. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
15. Çavuşoğlu, S., Dağ, K., & Demirağ, B. (2021). Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye'de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma. Turkish Studies, 16(2), 543-561. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
16. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Tüketici Pişmanlığının Müşteri Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi: Restoran İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 909-924. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
17. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Çevrimiçi Tekrar Satın Alma Niyetinin Öncülleri: Türkiye'de Alışveriş Yapan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(1), 163-194. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
18. Demirağ, B., & Çavuşoğlu, S. (2021). Y kuşağı Tüketicilerin Marka ve Ürün Değerlendirmelerinin İncelenmesi: Fast-Food Sektörüne İlişkin Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 9(2), 1054-1078. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
19. Çavuşoğlu, S. (2021). Yeşil Reklam ve Yeşil Marka Farkındalığının Yeşil Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi: Yeşil Satın Alma Davranışının Aracılık Rolü. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(3), 1355-1374. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
20. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Dindarlık Düzeyinin Sürdürülebilir Giyim Tüketimi Üzerine Etkisi: Moda Bağlılığının ve Çevre Yanlısı Tutumun Aracılık Rolü. JOEEP Journal of Emerging Economies and Policy, 6(2), 81-99. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
21. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Müşteri Deneyimi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 316-336. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
22. Çavuşoğlu, S. (2021). Yeşile Boyama ve Yeşil Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkide Yeşil Marka İmajı ve Yeşil Marka Sadakatinin Aracılık Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi, 13(3), 2146-2161. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
23. Dağ, K., Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Covid 19'un Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi: Yerli Turistler Üzerinde Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 12(32), 1160-1175. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
24. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2021). Perakende İşletmelerinde Satılan Markaların Memnuniyet ve Güven İlişkisi İçerisinde Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi, 13(25), 378-397. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
25. Çavuşoğlu, S., & Uslu, A. (2021). Müşteri Deneyimi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(22), 393-414. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
26. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Marka Nefreti-Tekrar Satın Almama Niyeti İlişkisi: Negatif Çevrimdışı İletişimin ve Çevrimiçi Şikayetin Aracılık Etkileri. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 23(1), 115-142. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
27. Demirağ, B., Çavuşoğlu, S., & Dağ, K., & Paksoy, S. (2022). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turzim Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13(1), 421-435. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
28. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Dağ, K. (2022). Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 7(17), 13-29. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
29. Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Destinasyon Marka Özgünlüğünün ve Destinasyon Markası Benlik Uyumunun Turistlerin Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 19(1), 6-23. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
30. Çavuşoğlu, S., & Bükey, A. (2022). Sağlık Turizmi Deneyiminin Turist İlham Kaynağı ve Bağlılığına Etkisi. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel (Joghat), 5(1), 1-15. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
31. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Durmaz, Y. (2022). Moda Malları Satın Almış Olan Tüketicilerin Pişmanlıklarının ve Pişmanlık Çözme Çabalarının Tatminsizlik ve Tekrar Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Alanya Akademik Bakış Dergisi, 6(2), 2191-2215. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
32. Dağ, K., Çavuşoğlu, S., & Demirağ, B. (2022). Yavaş Turizm Bağlamında Özgünlük, Mekansal Bağlılık ve Davranışsal Niyet Aradındaki İlişkinin İncelenmesi: Halfeti Örneği. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 18(2), 683-708. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
33. Çavuşoğlu, S., & Dağ, K. (2022). Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Algılanan Avantaj, Varoluşsal Özgünlük ve Tatmin Üzerindeki Etkileri. Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 24(2), 245-259. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)
34. Çavuşoğlu, S., Demirağ, B., & Kaplan, M. (2023). Unutulmaz Turizm Deneyimlerinin Destinasyon İmajı, Tatmin, Tekrar Ziyaret Etme ve Tavsiye Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 8(20), 176-197. Full Text Online (PDF) (TR Dizin)