YAŞAR, M. E. & AYDEMİR, İ.(2023) "İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ FARKINDALIĞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA"Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,Cilt: 24, Sayı: 3.[Full text Online]
AYDEMİR, İ., KÖSE, H., & YAŞAR, M. E. (2023). "SAĞLIK HİZMETLERİ KULLANICILARININ SANAL ORTAMDAKİ İLETİŞİM BOYUTLARINA YÖNELİK ALGILARININ TÜKETİCİ TERCİHİNE ETKİSİ"Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,Sayı / Issue: 33 (2023), Sayfalar / Pages: 103-118.[Full text Online].
AYDEMİR, İ., & YAŞAR, M. E. (2023)."ÖN LİSANS PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ BELİRLENMESİ: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA"Trakya Eğitim Dergisi, 13(2), 1270-1281[Full text Online].
AYDEMİR, İ., & YAŞAR, M. E. (2023). Üniversite Personelinin Dijital Ortamda Sağlık Bilgisi Edinme ve Teyit Davranışları ile Sağlık Okuryazarlığı Bilgi Düzeyi İlişkisinin Belirlenmesi. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 25, 123-134.(Full Text).
YAŞAR Emin M.,GÖKOĞLAN K., KÖK M.,(2022) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENT EKONOMİSİNE KATKISI: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ" Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 6, Sayı,1, pp. 13-37,[Full text Online].
YAŞAR Emin M., YALMAN, F.,(2021) "Assessment of Knowledge, Attitudes and Practices Towards New Coronavirus (Sars-Cov-2) of Healthcare Workers During the Rapid Rise Period of the COVID-19 Outbreak* COVID-19 Salgınının Hızlı Yükseliş Dönem৻nde Sağlık Çalışanlarının Yeni Koronavirüse (Sars-Cov-2) Yönelik Bilgi, Tutum ve Uygulamalarının Değerlendirilmesi"Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,pp.,369-388,[Full text Online].
PATIR, S.,YAŞAR, Emin M (2021)"ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ PAYLAŞIMI ALGILARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ"VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ,/ 6 (12) / 144-158,[Full text Online].
ATA, S.,DÜLEK, B., YAŞAR, Emin M (2021) "THE EFFECTS OF GREEN ADS ON CUSTOMERS’ PURCHASE DECISION: THE MODERATING ROLE OF GENERATIONS"INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES,7(45):2054-2062,[Full text Online].
YAŞAR Emin M., YALMAN, F.,(2021) "RELATIONSHIPS BETWEEN HEALTH LITERACY, HEALTHY LIFE STYLE AND RATIONAL DRUG USE" Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı,28, Ss., 292-307,[Full text Online].
ATA, S. BAYDAŞ, A., YAŞAR, Emin M (2021) "THE RELATIONSHIP BETWEEN DETERMINANTS OF SHOPPING SITES AND CUSTOMER TRUST, PURCHASE INTENTION, SATISFACTION, AND REPURCHASE" Cumhuriyet University Journal of Economics and Administrative Sciences, Cilt 22, Sayı,2, s.324-349,[Full text Online].
YALMAN, F., BAYDAŞ, A., YAŞAR, M. Emin., ÇAMUKA, S. (2021) "THE EFFECT OF PERSONALITY CHARACTERISTIC OF OUTPATIENTS ON HOSPITAL PREFERENCES"Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 1, Pp. 305-355, [Full text Online].
DÜLEK, B., YAŞAR, Emin.M.(2021) "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi",Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 9, Sayı 3,Sayfalar 799-807,[Full text Online].
YAŞAR Emin M., YALMAN, F., ÇELİK Ş., (2021) "PANDEMİ SÜRECİNDE HEMŞİRELERİN COVID-19 KORKUSU, GÜVEN DUYGUSU VE YARDIMLAŞMA DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ"Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:11,Sayı:21,Ss.206-226.[Full text Online].
ASLAN, İmran, & YAŞAR, M. (2020). Measuring Social Media Addiction among University Students.Internaional Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences,10(2), 468-492.[Full text Online].
DÜLEK, B., YAŞAR, E.M.(2020) MARKA BEĞENİLİRLİĞİ ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: : BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA,. Journal of Social and Humanities Sciences Research, 7(63), 3958-3965.[Full text Online].
BAYDAŞ, A.,AKTAŞ, M. YAŞAR, M. Emin (2020) "ÇEVRE DOSTU ÜRÜN VE ÇEVRE DOSTU ÜRÜN AMBALAJININ TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ -BİNGÖL İLİ ÖRNEĞİ" Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,8 (16), s. 314-333.[Full text Online].
AYDEMİR İzzet., YAŞAR Emin M., ÇELİK Ş., (2020) "AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN TÜKETİCİLERİN SAĞLIK HİZMETLERİNİ SATIN ALMA VE KULLANMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ" Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:10,Sayı:20,Ss.311-330.[Full text Online].
YAŞAR, M.Emin., BAYDAŞ, A., ÇELİK, Ş., (2020) "DETERMINATION OF FACTORS AFFECTING THE PREFERENCES OF YOUTH FOR PURCHASING NEW PRODUCTS: APPLICATION OF CONFIRMATORY FACTOR ANALYSIS" Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 1, Pp. 195-225.[Full text Online].
BAYDAŞ, A., YALMAN, F., YAŞAR, M. Emin (2020) "THE MEDİATİNG ROLE OF HEALTH LİTERACY İN THE EFFECT OF HEALTH SERVİCE QUALİTY ON PATİENT LOYALTY",Internaional Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences(IJCEAS),Vol 10, No 1, [Full text Online]
AYDEMİR.İ., YAŞAR, M.Emin (2020) "DEMOGRAFİK DEĞİŞİM KURAMININ SAĞLIK, HASTALIK VE SAĞLIK HARCAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE İLİŞKİN LİTERATÜR DEĞERLENDİRMESİ"Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,Cilt:8,Sayı:15,ss.102-116.[Full text Online]
BAYDAŞ, A., YAŞAR, M. Emin (2020) "REKLAM ETKİNLİĞİNİN TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ" Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:10,Sayı.19,Ss.179-206.[Full text Online]
BAYDAŞ, A., BAYAT, M.,YAŞAR, Emin M. "AN EMPIRICAL RESEARCH ON THE DETERMINATION OF CONSUMER PERCEPTIONS RELATED TO MOBILE MARKETING APPLICATIONS"Internaional Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences(IJCEAS),Vol 9 No 2 (2019).[Full text Online]
BAYDAŞ, A., YAŞAR, M.Emin.,(2019)"MARKA ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATINALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK GÖRGÜL BİR ARAŞTIRMA"VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, Sayı,8, pp.144-166.[Full text Online]
BAYDAŞ, A., YAŞAR, M.Emin., (2019) "REKLAM VE ETKİLİ REKLAM UNSURLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA "AN APPLIED RESEARCH ON DETERMINATION OF ADVERTISING AND EFFECTIVE ADVERTISING COMPONENTS"USOBED (Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşerî Bilimler Dergisi), 3(2): 204-217.[Full text Online]
BAYDAŞ, A., YAŞAR, M.Emin.,(2018) "VERİMLİLİK AÇISINDAN KİŞİSEL SATIŞ VE SATIŞ GELİŞTİRMENİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: ÖRNEK BİR ÇALIŞMA" "THE EFFECT OF PERSONAL SALES AND SALES DEVELOPMENT ON BUSINESS PERFORMANCE IN TERMS OF PRODUCTIVITY: A SAMPLE STUDY" SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, YIL: 2018 ,Cilt: 6, Sayı: 12 : 345 - 359. [Full text Online]
BAYDAŞ, A., YAŞAR, M.Emin.,(2018) "AMBALAJIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA , AN EMPIRICAL STUDY TO DETERMINE THE EFFECT OF PACKAGING ON PURCHASE BEHAVIOUR" BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Yıl: 8 • Cilt: 8 • Sayı: 16 : 49-68..[Full text Online]
KORKUT, F. YAŞAR, M.Emin.(2018) "TÜRKİYE VE ALMANYA’NIN SOSYAL HİZMET POLİTİKALARININ KARŞILAŞTIRILMASI; “KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLAR ÜZERİNDE BİR İNCELEME”ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES, Cilt: 4 , Sayı: 9 :274-289.[Full text Online] (PDF) .
YAŞAR, M.Emin. KORKUT, F. (2018) "TÜRKİYE’DE DENETİM VE BAĞIMSIZ DÜZENLEYİCİ KURULUŞLAR, GOVERNANCE IN TURKEY AND INDEPENDENT REGULATORY ORGANIZATIONS" ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES, Cilt: 4 , Sayı: 8 :40-52.[Full text Online] (PDF) .
GÜVEN, M , YAŞAR, M.Emin. (2017). TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE TEKNOLOJİNİN İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ: VAN ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİNDE BİR UYGULAMA. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (-), 127-142.[Full Text Online] (PDF)
BAYDAŞ A., YAŞAR M.Emin., KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN E-TİCARETTEN ALIŞVERİŞ MEMNUNİYETİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ Yıl: 2017 Cilt: 5 Sayı: 10, 502-524, [Full text Online]
Kesen, M., Oğrak, A. ve YAŞAR, M.Emin. (2016) TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ VERİMLİLİĞE ETKİSİ: VAN ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİNDE BİR UYGULAMA. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16(2): 514-528. [Full Text Online] (PDF)