YUSUF GÖKÇE

Öğr. Gör. YUSUF GÖKÇE

Unvan ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
Birim BİNGÖL SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ
E-mail ygokce@bingol.edu.tr
Dahili No 4137
Oda No D4-06

Doktora              : Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı - Ankara (2017/2024)

Yüksek Lisans   : Afyon Kocatepe Üniversitesi – Sosyal Bilimler Enstitüsü – Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı – Afyonkarahisar (2014/2016)

Lisans (AÖF)      : Anadolu Üniversitesi – Açıköğretim Fakültesi – Kamu Yönetimi (2013/2023)

Lisans                : Afyon Kocatepe Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu - Konaklama İşletmeciliği - Afyonkarahisar (2009/2014)

Ortaöğretim        : Sandıklı Anadolu Lisesi - Sandıklı/Afyonkarahisar (2005/2009)

İlköğretim           : Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu - Sandıklı/Afyonkarahisar (1997/2005)

 

  • 17.06.2013 - 31.07.2013; Resepsiyonist & Night Auditor (Elektra V3 Otel otomasyon programı), Safran Termal Otel – Sandıklı. Tel: (0090) 272 535 75 75
  • 02.06.2012 - 13.08.2012; Resepsiyonist & Night Auditor (Elektra V3 Otel otomasyon programı), Safran Termal Otel – Sandıklı. Tel: (0090) 0272 535 75 75
  • 02.06.2011 - 25.08.2011; Stajyer (BAR), Brasserie Grand Cafe, Stralsund/Almanya. Tel: (0049) 03831.703514
  • Gökçe, Y., Çavuşoğlu, S., Göral, M., Bayatkara, Y., Bükey, A. & Gökçe, F. (2024). A bibliometric analysis of the technology acceptance model and the use of robots in tourism studies. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 16(2), 178-189. https://doi.org/10.1108/WHATT-03-2024-0057
  • Gökçe, Y., & Ünlüönen, K. (2023). Örgütsel Çeviklik ve Örgütsel Çevikliğin Turizme Yansımaları ile İlgili Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi. İşletme Araştırmaları Dergisi, 15(4), 3096–3112. https://doi.org/10.20491/isarder.2023.1768
  • Pelit, E. ve Gökçe, Y. (2019). Yöneticiye Duyulan Güven ile Çalışma Yaşam Kalitesinin İşten Ayrılma Niyetine Etkisi: Otel İşletmeleri İşgörenleri Üzerinde Bir Araştırma. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22 (41), 503-530.
  • Tayfun, A., Ülker, M., Gökçe, Y., Tengilimoğlu, E., Sürücü, Ç. ve Durmaz, M. (2018). Turizm Alanında Yiyecek ve İçecek ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (2), 523-547.
  • Soybalı, H. H., Gökçe, F., Özer, G., Gökçe, Y. ve Korkut, T. C. (2017). Otellerde Uygulama Eğitimi Alan Öğrencilerin Uygulama Sonrası Görüşleri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Örneği. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 1 (1), 43-65.
  • Pelit, E. ve Gökçe, Y. (2016). Belediyelerin Turizme Yönelik Faaliyetleri Yeterli Mi? Yerel Halkın Bakış Açısıyla Bir Değerlendirme (Afyonkarahisar Ve Sandıklı Örneği). Verimlilik Dergisi, Sayı: 4, 91-125.
  • Baytok, A., Pelit, E., Gökçe, F. ve Gökçe, Y. (2015). Sürdürülebilirlik Kapsamında Termal Otel İşletmelerinde Atık Yönetimi Uygulamaları: Sandıklı Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, 6 (14), 1-11.
  • Çelik, S., Gökçe, F. ve Gökçe, Y. (2017). Termal Otel İşletmelerinde Sosyal Medyanın Kullanım Durumu Üzerine Bir Değerlendirme: Afyonkarahisar Örneği. Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya.
  • Pelit, E., Baytok, A. ve Gökçe, Y. (2017). Kardeş Kent Anlayışının Turizme Yansımaları: Afyonkarahisar Örneği. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gaziantep.
  • Pelit, E., Demirdağ, Ş. A., Gökçe, Y. ve Kılıç, İ. (2016). Turizm Öğrencilerinin Sektöre Yönelik Tutumlarının Kariyer Yapma İsteklerine Etkisi: Staj Yapan Öğrenciler Örneği. 3rd International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, Antalya.
  • Pelit, E., Gökçe, Y. ve Gülen, M. (2016). Termal Otel İşletmelerinin İnsan Kaynakları Yönetimi İşlevleri Kapsamındaki Uygulamaları Ve Sorunlar: Afyonkarahisar Örneği. 3rd International Congress of Tourism & Management Researches, Antalya.
  • Pelit, E. ve Gökçe, Y. (2017). Otel İşletmelerinde Çalışma Yaşam Kalitesinin Yöneticiye Duyulan Güvene Etkisi: Afyonkarahisar Örneği. 18. Ulusal Turizm Kongresi, Mardin.
  • Pelit, E. ve Gökçe, Y. (2014). Belediyelerin Turizme Yönelik Faaliyetlerinin Yerel Halk Tarafından Değerlendirilmesi: Afyonkarahisar Örneği. 15. Ulusal Turizm Kongresi (Engelsiz Turizm), Ankara.
  • Gökçe, Y., Hassan, A., Pelit, E. & Gökçe, F. (2018). The Effect of Organizational Trust on Organizational Commitment and Corporate Image: An Application on Hotel Employees. In E. Pelit, H. H. Soybalı & A. Avan (Eds.), Contemporary Services Management Issues Multidisciplinary Perspectives (p.p. 233-250). Berlin: Peter Lang GmbH. DOI 10.3726/b15027